mil

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Madelene - 17 juli 2011 21:53

Har nu bott i lägenheten i snart en vecka och börjar så smått

komma iordning bland alla prylar :)

Jag hade lite oflyt i början då min tv tydligen inte överlevt lagringsperioden

och var typ... stendöd när jag kopplade in den.

Eller ja den gick väl att kolla på om man tycker om färgen blå med

breda rörliga ränder över allting.

Jag väntar på min lön nu så jag kan få köpa köksbord, stolar och en soffa jag

dregglar över på ikea.

När man vill ha något så mycket känns den 25e så långt bort!


 

Igår blev det en tur till fallens!

Benjamin hade aldrig vart där så det var lite mysigt att ta en sväng.

Sen var det inte helt fel att det var gratis parkering heller!

Vi kikade även in en sväng hos Cornelia och Tobias bland lite trevligt folk :)

Inte lika trevligt var de feta vattenblåsorna jag fick efter mina skor i slutet av kvällen.

Idag har vi bara plockat lite i lådor, bonat golvet, duschat pysen och bara

myst :)

Ovido - Quiz & Flashcards