mil

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Äntligen semester!

Av Madelene - 27 juni 2012 02:02

Äntligen semester, och så regnar det!

Snap... Det har regnat 4 första dagarna av min semester men idag var det fint i alla fall!

Hur det än blir med vädret resten av semestern så hoppas jag att det åtminstone är fint på söndag för då är det utställning igen och utomhus.

Förhoppningsvis ska det gå lite bättre den här gången då vi har socialtränat en del på brukshundsklubben

och hittat våra nya pälsprodukter, som BTW funkar helt sjukt bra!



 

Pysen fick träffa min mosters hund Nike idag för första gången :)

Eller ja, de fick prova att leka idag för första gången, de har bara sett varandra genom kompostgaller

förut och lekt nån gång när Pysen var valp.

Det gick jättebra!

Båda sprang som tokiga och var helt slut efter typ 10-15 minuters lek.

Vi trodde tidigare att Nike kanske inte skulle va intresserad av att leka med Pysen och bli lite

irriterad om han var lite för mycket på henne med det var till och med hon som bjöd in till

lek så det var ju inget att oroa sig för :)

Skönt att veta!

Då kan hon ju få följa med oss på lång promenad imorgon :)



Det fick bli två videos idag för jag kunde inte välja :P

Ska försöka hitta nåt mer intressant att uppdatera och skriva om när klockan inte är 2 på natten.


Over and out!
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene - 17 februari 2014 03:06

Andra dumheter vi pysslat med här borta är Cosmic Run bland annat! Vi anmälde oss till ett lopp i San Fransisco (som visade sig egentligen vara en bit utanför) som skulle vara 5km långt. Loppet var kvällstid och förutom att knata runt banan sku...

Av Madelene - 17 februari 2014 02:35

  Jag tänker mig att det kan vara trevligt att få se och veta lite hur det ser ut där jag nu spenderar den mesta av min tid. Jag har ju tuggat mig igenom min första quarter på foothill college där jag betade av kurserna: Counseling 5, Spanis...

Av Madelene - 17 februari 2014 00:37

    Eftersom jag nu försummat skrivandet en aning (igen) så får det bli en lite stötvis uppdatering nu istället när jag har lite tid över att sätta mig ner.   Sist skrev jag ju om att jag hade fått fast boende, nu har jag ju då flyttat IGEN!...

Av Madelene - 22 september 2013 10:15

     Att fylla år 11e September och befinna sig i USA var onekligen lite... speciellt! Fast egentligen inte, men det var defenetivt mer minnes arrangemang kring twin towers än vad man ser i Sverige. Födelsedagen firades i Palo Alto med käk p...

Av Madelene - 11 september 2013 08:03

Har hunnit med en hel del grejer sen sist! Jag har bland annat varit en tur till San Fransisco och genomgått en personlighetsförändring! Jag hatar shopping... MEN, denna dag lydde jag inte under denna lag då jag storögt gled genom butikerna med...

Ovido - Quiz & Flashcards