mil

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Madelene - 4 juli 2011 19:10

   Söndagen den 3e juli åkte jag för att ställa ut Pysen i Borås och

fick sällskap av mamma och Benjamin :)

Det var jätte mysigt och vi shoppade loss lite grann bland alla tälten (fanns hur mycket som hellst!)

Pysen fick ett nytt halsband från Hurta collections i brun-svart-rött.

Det gick jättebra för Pysen på utställningen, han blev exellent och kom 4a :)


 

Han fick jättefin kritik från domaren:


"Söt hane med utm prop. Starka, stabila välans. öron. Mörka vackra ögon, fin överlinje, välans. o välburen svans **** (något jag inte ser vad det står) vinklad. För dagen ngt lågt hull, behöver utv i sin bröstkorg. Rör sig ok från sidan ngt löst fram. Mkt fin slöja av utm kvalité."



Här är föresten bilden jag höll på med för ett tag sedan,

det ska föreställa Pysen :) Jag håller redan på med en ny.


Jag har för övrigt varit och kollat på en lägenhet idag!

En 2a på 68 kvadrat, jättefin!

Vi skriver på måndag så jag kan nu äntligen säga: Jag har fått lägenhet!!! :D


Ovido - Quiz & Flashcards