mil

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Madelene - 12 juli 2011 00:04

Har jobbat helg denna veckan så är helt slut nu.

Idag var min "lediga dag" och jag har knappt suttit ner på hela dan.

Upp 07:30 och iväg till tandläkaren, skriva på lägenhetskontrakt halv 10 och

hämta nycklar, iväg och hämta ett litet flyttlass, hjälpa Brian packa ett släp,

vaccinera hunden 14:15 sen fick jag faktiskt en paus på 1,5 timme innan vi åkte

tillbaka västerlanda och packade ihop det jag hade i husvagnen. Sen upp till

backamo och plocka in allt som stog i hangaren och sen iväg till edet och skyffla in allt i lägenheten. Vi var färdiga ungefär 22 så nu blir de lite solsidan och sova gott!


 

Utsikten från balkongen :)

Har bara lite grejer kvar i husvagnen som jag tänker hämta imorn

efter jobbet.

Så hela helgen ska jag ägna åt att bo in mig i lägenheten :)

Ovido - Quiz & Flashcards