mil

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Madelene - 29 juni 2011 22:36

Det har varit sjuuukt varmt idag!

Jag har sprungit mellan alla byggnder på gården för

att inte få så grov bonnebränna.

Failure.... har den snygga "brottarryggen" förevigad på ryggen...

De vill säga tills det blir höst och den bleknar bort ^^


 


Ooooh coolingar va... erhm... ja, vi tog en sväng till Lysevattnet för

att fiska lite i det goa vädret!

Inte ett hugg.... men lite sol och värme fick vi och det dög för mig i alla fall.

Lilla far kom flygandes över sjön en sväng med planet och vinka, var

dock för långsam med kameran så det finns det ingen bild på.

Jag har nu äntligen fått pysens papper inför utställningen i borås på söndag! :)

Det ska va typ 60 till av hans ras där (ingen aning om hur många hundar totalt)

så det ska bli spännande att se hur det går :)


Mig kvittar det


 


jag vet att min hund är snygg ;)

Ovido - Quiz & Flashcards