mil

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Madelene - 9 juni 2011 00:04

Här kommer en lååång uppdatering!

Jag hade precis börjat sjunga fredagsmys i fredags

när chefen kom och bad mig rycka in och ta helgen.... wiiiie

Men det betyder o andra sidan att jag blir ledig nu i helgen istället.


 


Jag har varit hos mamma i 3 dagar nu och hälsat på, mysigt :)

Vovve klagar inte på gästsängen (tror han vill ha den lika mycket som jag)

och det bästa som finns är att hoppa och klänga på farbror Milou tills han

skrynklar ihop ansiktet till ett russin :P

Pysen har uppdaterat sin tricklista till; sitt, ligg, höger/vänster tass, pang och stanna :)


Jag har äntligen anmält min bil till bilprovningen för kontrollbesiktning!

Och imorn ska jag få bytt den där äckliga drivknuten.

Då är hon hel och fin igen gamla bettan, och nytvättad minsann!

D.v.s tills ett fågelskrälle sket på den på vägen hem...


 


Vi fick tillökning på jobbet idag!

Blev en stor flicka :)

Dock verkar hon lite hängig, känns inte helt ok med tanke på

att vi fick skjuta en kalv förra veckan som också vart hängig i början

och inte blev bättre.

Hoppas det beror på värmen bara så att det inte är något som hamnat i

kalvningsboxen.


 


Jag har fått shoppingfeber!!! (För att vara mig)

Köpte två tröjor samtidigt, crrraaazzyyyyy!!!

Har dock köpt dem över nätet så jag kommer bli lite deprimerad om de

inte passar när de kommer fram :P

Men de blir nog skit bra de med!

Ovido - Quiz & Flashcards