mil

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Madelene - 21 juni 2011 22:45

Det närmar sig midsommar och det betyder hela 4 dagars

ledighet för mig! :D

Men jag har allt hunnit med lite skoj under arbetsveckan också,

jag har hunnit måla lite, inte allt som blev bra men tror jag fick åtminstone

en bra version av pysen.


 


I helgen blev det en vända till skövde!

Pysen fick ett nytt regntäcke och hans kräsna matte blev utan nya skor.

Det fick bli lite nötter och blandat naturgodis istället :)

Jag, Benjamin, Philip och Robbin satte oss och spelade lite nostalgispel!

Det blev mariokart följt av worms på nintendo 64 :D

Det blev även lite filmtittande varav pysen fick nåt tokryck och tyckte vi var

jätte tråkiga!



 

Synd att min ack så fagra fot skulle förstöra lite :P

Men men, det var  där omkring han lekte så :)

Ovido - Quiz & Flashcards