mil

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Madelene - 22 juni 2011 21:35

Ja kan ju börja med att ta upp det jag glömde skriva igår (hur kunde jag!?)

Jag satt i bilen på väg hem från jobbet när en spindel sprang över vindrutan.

Jag rös lite grann men kände mig lite lycklig att den var på utsidan

åtminstone... dvs tills det rasslade till i fläkten och en spindel (jag vet inte om det var samma) flög ut och landade rakt i min urringning!!!

Att jag inte dog! Men jag plockade lite hastigt ut den och kastade ut den genom

fönstret. Råkade dock mosa den lite (euuwww).


 


Var på bilprovningen idag med bilen och den gick igenom!

Det var bara höger helljus som hade gått och det kostar inte många

kronor att fixa :)


Jag hade fått paket idag och ÄNTLIGEN hade mina tröjor kommit :D

Nu har jag nåt att ha på midsommar!

Funderar på om man ska anstränga sig och våga ha kjol till.


   

Ovido - Quiz & Flashcards