mil

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Madelene - 26 maj 2011 20:00

Det börjar dra ihop sig till helg nu och jag mitt lata skrälle

ska sova såååå gött och jätte länge varje morgon hela helgen!

Aaa fast nää... det är ju sommarinvigning för fiskeklubben på lördag :)

De får man inte missa! Det blir grillat, fiska och massa skitsnack!

Jag ska få upp värsta monstret!!!


Idag har jag btw fått massa credit för mitt hårda arbete:


 

I'm a genius!


Jag har förutom korumpor faktiskt badat och trimmat min hund också!

Han har fått sin (ioförsig nästan obefintliga) tandsten borttagen, klorna klippta,

pälsen i ansiktet klippt och en ordentlig genomborstning.


 


Detta tycker vovve inte alls är särskillt kul men ibland så måste man faktiskt!

Men lilla herrn vill helst bara mysa eller busa.

Han fann en ny bästavän på Benjamins jobb igår.

Det kom in en kund med en havanais och frågade om de fick hälsa.

På två sekunder gick svansarna igång som små propellrar och de sprang runt halva

butiken och lekte järnet, jätte kul! :D


 


Men nu!

Fröken skabb inrättar sig!

Mojsig efter jobbet och osminkad med nygnuggade ögon, GÖTT ;)

Nu ska hon glo lite efter aktuella utställningar och lämpliga brukshundsklubbar

som kan tänkas ligga i närheten sen blir det skräckfilm :)


tjohopp!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards