mil

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Madelene - 23 maj 2011 22:25

Idag var min lediga dag, imorn är det tillbaka till jobbet igen för att göra lite nytta!

Idag blev det en sväng till smådjursakuten i kungälv med Milous tass.

Det var som jag trodde, han har troligen gjort illa tassen och fått en felaktig

eller konstig läkning som växte utåt.

Så han fick lugnande och lokalbedövning sen skar de bort den lilla utväxten, så nu går vovve med en farligt snygg strumpa på vänster tass och den strumpan/bandaget

ska sitta på i 2-3 dagar annars måste han ha tratt.


 


Väl hemma från veterinär och bilfix så slocknade i alla tre, i två timmar!

Fy fan va gött de va :D

Var ju tvungen att ta igen min sovmorgon eftersom jag inte fick någon imorse.

Jag fick även min bil fixad idag, tack Benjamin <3

Så jag fick vackert lämna tillbaka mammas bil igen.


 


Men nu, efter lite skräpmat och skitsnack, ska vi knyta oss!

Det blir upp extra tidigt imorn för att kolla upp bilen ordentligt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards