mil

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Madelene - 11 maj 2012 23:25

Wohoo!

Jag får semester i år!

Teniskt sett skulle jag väl kunnat få det förra året med men det

kändes inte så motiverat när första årets semester är obetald, då jobbar jag hellre.

Men i år! I år minsann har jag semester och den är till och med inplanerad!

Jag har bara planerat ut 3 veckor (veckan efter midsommar samt v.30-31) så har jag 2 veckor

att ta ut lite spontant eller om jag vill åka nån stans under resten av året :)

Ska bli såååå skönt att äntligen få vara långledig igen! Tror inte jag har vart det sen jag gick 1a året

på natur... alltså typ 4 år sen x)



Det fick bli en liten video på min coola kille idag som sjunger :P

Haha eller ja, pratar. Han brukar ju yla högt och länge när han sjunger så nu pratar eller

nynnar han då. Tror dock han pratar med tanke på att han svarar på mina ljud.

Snälla ignorera min fruktansvärda stämma i bakgrunden...


Klockan är så mycket nu och jag jobbar helg så jag orkar faktiskt inte skriva nåt mer idag.


Over and out! :)
  

Ovido - Quiz & Flashcards