mil

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Madelene - 15 augusti 2011 20:10

  

Jag och Benjamin packade ihop oss med hunden i bilen och

drog till skövde i helgen för att fira min morbror Robbin som fyllde 25, Grattis!

Det var kul att träffa alla igen och vi hade en riktigt mysig helg :)

Det blev till och med lite träning med Pysen uppe i padocken!

Han var jätte duktig, satsar med mer fart och hoppar allt man pekar på :)


 

Det syns verkligen på honom att han tycker det är roligt så det skulle vara SÅ

kul att få prova honom på en riktig bana nån gång.

Jag har tittat på brukshundsklubben här men har inte bestämt mig ännu om jag

ska anmäla oss till en agilitykurs eller om jag bara ska bli medlem.

Vi behöver ju bara tillgång till en bana, hindren fixar vi ju själva.


 

Nu är vi hemma igen och medan jag plågades hos tandläkaren en stund idag

hade Pysen fullt upp med sitt ben som han har hållt på med i typ.. 7veckor nu :P

Jag gjorde min första lagning idag och det känns helt sjuukt konstigt att vara bedövad i halva ansiktet.

Ska tyvärr tillbaka igen på måndag för att få en ny bettskena eftersom jag gnisslar

ner mina tänder när jag sover.

Onödigt jag vet, men kan ju inte göra så mycket åt saken när jag inte är vaken.

Men blev på lite bättre humör när jag kom hem till min knäppa hund :)



 

Han hade fått loss en bit av benet som tydligen fastnade mellan tänderna eller nåt :P

Ovido - Quiz & Flashcards